Lite blandat

Hmmm attans vad TRIST det faktiskt är att inte ha Sheltieligan hemma.....Visst en dag eller så är det ju faktiskt skönt att vara hundfri men sen ja då sätter abstinensen in...
Räknar helt klart med att ta hem hundarna på måndag:) Ska ju ta det lugnt i ytterligare 7 veckor men men promisar måste man ju ändå gå...
 
Sheltieliagn är alltså fortfarande på landet....
 
Var i väg i dag & plockade bort 14 klammrar.....varav en hade hamnat snett & satt fast:( Uuurk dom var tvungna att vara 2 för att med gemensamma krafter ta bort den suck....Tyvärr så var en del "dött" & kommer senare att falla bort...
 
Helt hundfri är jag dock inte, har ju Elisabets Kola hos mig. Å här ska hon stanna ytterligare några veckor...
Känns helt OK att återigen ha en trf tik i flocken:)
Så nu i kväll så tog jag med mig Kola & så mötte vi upp Stina med sin hundflock på 5 hundar. Vi tog en promis i lugn takt, precis vad jag behövde:) Känns bra att vara på G men oj vad fort man tappar....
 
Måste försöka hitta några Ice Bugs kängor att köpa, dom behövs nu!!! VANN ju faktiskt några kronor på en utav lotterna jag fick av mina vänner Ingela & Gudrun som födelsedagspresent:) Funderar starkt på att investera dom pengarna i ett par...Ice Bugs:) Det är lite krångligt att hålla på att sätta på resp ta av broddarna varje gång....
 
 
 
På Onsdag är det åter dax för ridhusträning....HOPPAS verkligen att jag kan köra lite lite Rally med ngn utav mina hundar:) Snälla Ann har lovat att hon kan köra Breeze lite i Avancerad & Mästar momenten GILLAS! Trizz hon får fortsätta att ha vintervila men...Mille skulle jag gärna vilja träna lite. Han ska ju tävla framåt vårkanten:) Men som sagt först måste jag känna att allt känns bra efter min operation, tänker INTE riskera något! Nä nä den smärtan som jag hade innan vill jag då INTE ha tillbaka!
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0