Breeze tävlar agility på Kista mässan i morgon!!!

ÄNTLIGEN är det tävlingsdebut 2013 för Breeze!!! Tjohoo...för i morgon den 5:e ska Jörgen köra Breeze i Kista både hopp resp agility klass 3.
HÅLLER tummarna för att det ska gå BRA!!!
 
Hade verkligen velat följa med & titta men tyvärr så måste jag stanna hemma....suck. Men tidigare i dag så var vi in till stan & lämnade henne till Ingrid...tillsammans med bur, godispåsen, mat & vaccinationsintyg..:)
 
 
LYCKA TILL Jörgen & Breeze, kör så det ryker!!!
 
Njut av era hundar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Hallo!
Ja får du inte göra nåt fysiskt så kan du ju uppdatera hemsidan, var in o såg att det stod under uppbyggnad ( eller nåt liknande) :)
krya på dig
kram Anki

Svar: Hejsan,Ha ha ha, du får nog hålla tillgodo med Bloggen tillsvidare iallafall:) Det är inte jag som fixar hemsidan, den kommer tids nog...Jag fixar att uppdatera bloggen sååå kunnig är jag:)
Tackar, kramisar
Marie

2013-01-05 @ 23:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0