Agilityträning för Trizz med Lindai Kungsör

I måndags kväll 16/12-13 hade ju Trizz förmånen att få hänga på Bästa Linda Borneland när hon skulle TRÄNA agility i Kungsör:)
Trizz är dock lite rolig för när jag stannade för att lämna av henne hoppade hon ur & sedan direkt in in buren igen hmmm...Så det blev till att bära över buren med henne i;) Men jag vet att JAG snabbt är glömd...För jag fick se filmen från träningen, en bana med handling på 24 hinder!!! Pust...Men Trizz racade på bra & enligt Linda var hon taggad & fokuserad GILLAS!
Tyvärr fixar jag inte att föra över filmerna hit till bloggen:( Men JAG kan iallafall titta på dom:)
Dagen efter fick jag ett mess från Linda som var taggad & undrade om hon kunde anmäla till några tävlingar? Självklart ANMÄL på!!! Tyvärr krockade en dag med den Rallykurs jag ska gå med Trizz...Men men...
Fick ialla fall hem en nöjd & glad Trizz:)
 
TACK Linda för att du kör min Stjärna!!!
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0