Tandskrapning av hela Sheltieligan´s tänder

ÄNTLIGEN fick vi till det jag & Gudrun....Japp i dag var det dax att Skrapa tänderna på min Sheltieliga. Kan lova att det var välbehövligt...
 
Men först han jag faktiskt med att träna några skyltar med SITT med Milloo...Å i dag var han så DUKTIG, min RallyPrins:) Helt annan attityd i dag än tidigare..känns BRA inför tävlingen i helgen:) Nåja ALLT kan hända med Milloo på planen ha,ha,ha...
 
Ingen utav dom gillar det men vi fick både Breeze & Trizzen´s tänder rena:) Tyvärr visade det sig att Mille har en tand som han troligen slagit i & den vågade hon sig inte på. Måste ta honom till en veterinär som får kolla om det ev, mkt troligen behöver tas bort suck...Ja ja hans övriga tänder blev oxå rätt så OK efter en hel del kämpande...
 
Nu rackarns är det Tandborstning som gäller!!!
 
Det blir även kloklippning nu i kväll, pust...
 
Å Breeze har nu blivit hämtad, hon ska vara på Landet under helgen...
 
TACK Gudrun för Tandskrapningen!!!
 
Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja det skulle mina tjejer också behöva, jag försöker ju borsta deras tänder i alla fall någon gång i veckan. Fast det räcker ju tydligen inte, suck.

Svar: Ja & mina skulle behöva det oftare..Men NU ska jag åter igen börja borsta deras tänder:)
Marie

2012-10-19 @ 10:01:29
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0