Promis med hela min Sheltieliga & Gunnar med sin Mitcha

Satte ut en efterlysning på FB om det var någon som ville hänga med på en promis & jag fick "napp":) Snälla Gunnar hämtade mig på jobbet så att vi snabbare skulle hinna ut...GILLAS!



Vädret var ju helt underbart för att vara vår...



Vi traskade ner mot & runt Ragnhildsborg. det var så himla fint att gå utmed vattnet:) Sedan var det kul att Trizz & Mitcha fann varandra, dom höll ihop mest hela promisen....

Å så är det ju så mycket trevligare att få sällskap:) Totalt så var vi nog ute i 1 timme & 30 minuter. Skönt för hundarna men tyvärr inte för mig:( kroppen verkligen demostrerade! hade så jäkla ont att jag knappt kom i sängen när det var dax....Kan oxå bero på att jag hade tvättstugan efter att ha kommit in. Men...tvätta bara måste man ju då & då...

Ja ja hundarna fick en rejäl promis & det var dom värda:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0