I morgon flyttar Tia hemifrån...

Ja nu är det alltså dax för min goa Tia att flytta hemifrån...Men jag kan lova att det är med  mycket blandade känslor som jag "släpper" henne...Men nu är det som det är & jag tror att hon kommer att få det toppen!

Mmmm har ju velat fram & tillbaka behålla henne kvar i kenneln-sälja till ett bra hem...INTE har det varit lätt...Men nu har jag nog hittat helt rätt hem till min Tia:) Allt kändes kanoners när dom var här & även hundarna verkade gilla dom det GILLAS av mig!

Så i morgon flyttar hon ifrån oss...men inte sååå långt hon hamnar i Tyresö:)

Det var bara att slå en pling till Veterinär Krystyna Nordin & så fick jag en tid kl: 10.30 i morse. Tia skötte sig exemplariskt föruttom när hon skulle titta på tänderna:( Då...visade Tia sitt temperament...Så jag fick öppna & visa så att Kristina kunde kolla. Men förövrigt så var allt TOPPEN! En riktigt praktvalp med underbart uttryck ja så sa våran snälla veterinär:) HUR kan du sälja henne?!?! sa hon oxå...

Kändes så BRA att få papper på att allt är UA GILLAS!!!

Det blev sedan en semla från Svens hembageri...en GLÄDJE semla för att veterinärbesiktningen gått bra eller en TRÖST semla för att hon flyttar i morgon?!?! Hmmm ja det lär väl rinna några tårar även hos mig för första gången en valp åker....

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0