Hundpromisen tisdag 27 mars

Eftersom att det var ett i mitt tycke skönt vårväder beslutade jag mig för att...traska till stan:) Började tidigt så att jag kunde gå i ett väldigt lugnt & behagligt tempo. Min stackars Sheltieliga hade ju varit hemma nästan hela långa dagen ensamma:( Känns inte alls bra att dom numer har dessa mastodontdagar....

Men men...blev faktiskt lite impad på Mille för han var så himla uppmärksam på mig under hela promisen ner till stan:) Antar att han känner att jag inte riktigt mår på topp...

Nåja vi hann ner i god tid så att jag även kunde vila lite innan det var dax att gå.

 
Med utsikt från "Tallhöjden"

Mille var VÄLDIGT intresserad av Gloria som löpte:)
 

GLÄDJANDE nog så kom det 10 2-benta 6 totalt 12 4-benta i dag!!! KUL! Passade på att fota & prata lite innan vi gick. Kan lova att vi fick en del blickar när vi traskade igenom stan:)

  

Vi försökte att variera gåordningen så att vi fick gå med olika, alltid bra både för oss & hundarna:)

   

Tyckte inte vi gick så himla fort & inte såå himla långt heller för efter ca 45 minuter var vi tillbaka igen.

Himla KUL att så många kom & alltid lika kul när "nya" ekipage dyker upp...HOPPAS nu att vi bara blir fler & fler på kommande promisar!!!

 
Kort paus i Kusens Backe. Korten tagna med resp utan blixt...

Passar på att pusha för nästa Promis som är nu i morgon Torsdag kl: 18.30, samling som vanligt i Stadparken. Alla med eller utan hund är välkomna! Ansvarig på torsdagar är Kristina med Labbegrabbarna

Så här trött blir man av att vara med på hundpromisar:)

Breeze


Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Hej! Jag vill bara säga att jag & Chanel deltog på promenaden nu ikväll, med Kristina. Det var roligt och Chanel är nu supertrött. Jag med för den delen! Haha. =)



Det är ett mycket bra initiativ att ha hundpromenaden nere på stan. Det verkar faktiskt locka dit fler folk!



/Suneeta



2012-03-29 @ 20:16:45
URL: http://www.chanelsuneeta.se
Postat av: Marie G

Hej, KUL att ni kom med:) Kan nog vara så & så har jag peppat folk massor ha,ha,ha...HOPPAS många kommer nästa gång oxå!!!

Ja det tar mkt på hundarna att gå en stadspromis:)

Syns kanske på tisdag?!

2012-03-29 @ 21:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0