Har kommit med på helgkursen i rallylydnad på SHK!

Jag slog ju till & anmälde mig & Breeze till helgkursen 5-6/5 i Rallylydnad på SHK & vi kom med:)
I dag fick jag inbjudan & ALLA skyltar som ingår i Nybörjarklassen...Ooops visste inte att dom var sååå många...men jag tror nog att vi dvs jag & Breeze fixar det:)

Ska vilket fall som bli himla KUL att få göra ngt med min underbara "gamla" Breeze:) Nu blir det ju ngt bara hon & jag gör, mys...:)

Man jag måste nog redan nu sätta i gång med att träna lite "fniss"...Vill ju inte hålla på att traggla momenten på kursen, DÅ ska dom sitta för jag vill ju TRÄNA Rallylydnad ju...

Steg 1 blir att skriva ut skyltarna & dess betydelse & sedan ska jag fjärrlåna Rallylydnadsboken...Här ska det förberedas ha,ha,ha....

Här kommer en länk till Rallylydnadsskyltarna:
http://www.brukshundklubben.se/upload/04_Tavla/Rallylydnad/Skyltar/Rallylydn_Skylt_Nyb-kl.pdf

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Eva o Leffe

Hej

Va bra nu har jag skrivit ut hela banan, nu ska

här tränas rallylydnad KUL. Kram Eva o Leffe

2012-03-22 @ 10:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0