Promis med dom nya underbara skorna

I morse stoppade jag in sheltieligan i bilen & så liftade vi med en bra bit för att sedan bli avsläppta.Planen var att traska hela vägen tillbaka till Stugan vilket vi såklart gjorde:) Hade på mig mina nya underbara skor så att det gick lätt som en plätt att gå:) Nåja ont som attan gjorde det så klart i kroppen men det gör det ju konstant:(
men oj vad underbart det är att ha riktiga skor på fötterna!!! Jag bara njuter...:)
På vägen så passerade vi först ett stort gäng får med lamm, Mille & Trizz tyckte dom var superläskiga...Ha,ha,ha..fåren drog i väg i hundra knyck...medans Mille var STOR som en varg trodde han ja:)
Lite längre fram passerade vi dom får som inväntar sin...slakt & dom till skillnad mot dom andra sprang fram emot oss...Hua tyckte både Mille & Trizz...Breeze brydde sig inte så mkt:)
Tror inte att Mille skulle bli ngn kanoners vallhund direkt men men....
 
Ja ja Sheltielign fick sig en ordentlig promis:) Skönt väder var det oxå GILLAS!
 
Sedan tillbringade jag stora delar av dagen på bla IKEA, ÖB & t&R Hässelby...under tiden så försåg sig Breeze med en PÅSE Denta:( Hittade dock några som hon gömt så hon hade iallafall INTE ätit upp alla:) Däremot så hade hon ätit upp all Indras godis:( Så ingen mat till henne i kväll.......
 
Nu funderar jag på att gå ut för att träna lite Rally med Breeze & Trizz...men bara kanske. Ska sippa i mig det vita först:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0