Indra söker nytt hem snarast/omgående!!!

Är tyvärr tvungen att hitta ett nytt hem åt min Indra...Det stora problemmet är att hon fortfarande traskar in till "Lottas" lägenhet, vilket hon kunde när "Lotta" BODDE där. Men hon har flyttat sedan länge men det har liksom Indra inte fattat:( Självklart förstår jag att hon inte vill ha in min Indra till sig... Så för att lösa grannproblemmet känner jag att jag måste hitta ett nytt hem till henne & det SNARAST!

Indra vill komma till ngn som kan låta henne gå in & ut precis som hon vill. Hon klarar alltså INTE av att vara lägenhetskatt:( Hade hon klarat det hade jag ju självklart "stängt" in henne...Men nu är det ju snart sommar & då bara vill hon vara ute så mycket som möjligt. Annars är det inget värdigt liv för henne...Vet precis hur hon var när jag var tvungen att hålla henne inne i 3 veckor, inge kul:( Så det vill jag så klart INTE utsätta henne för hela långa sommaren & hösten. På vinterna vill hon mestadels vara inne i värmen...

Indra är 4 år, kastrerad, vaccinerad, avmaskad snäll & go:) Van vid hundar så klart....

Självklart medföljer katt-toahus, kattsand, mat & klöspelare


Indra ca 12 veckor



Är Du intresserad av  min Indra eller vet Du någon som skulle vara det? Kontakta mig via epost: [email protected]

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0