Föreläsning om fertilitet & fortplantningsorganen hos hund med Anna Tranell Lindman på Animalen

I går, tisdag var jag på denna MYCKET intressanta föreläsning. Kommer den igen GÅ!!

Antecknade massor som jag bara måste renskriva först innan jag skriver några rader här på bloggen om den...
Anna var otroligt kunning & det märktes att hon visste vad hon talade om:) Sedan var ju ämnet intressant även om man inte var uppfödare. Synd bara att inte flera nappat på erbjudandet om att gå?!?


Föredrag om fertilitet och fortplantningsorganen hos hund

Tisdag 29 mars kl 18 på Animalen.

Veterinär Anna Tranell Lindman föreläser om löpning, optimal parningsdag, dräktighet och valpning samt om könsorganens sjukdomar hos tik

Oj, nu är det verkligen påfyllt.....TUR att jag antecknade! Förhoppningsvis så fastnar något medasn jag renskriver:)

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0