På onsdag är det dax för del 2 i Sörmlandscupen 2011

Förra omgången av Sörmlandscupen gick ju av stapeln i Södertälje & då kom ju jag & Trizz 2:a:) Så självklart ska jag försöka att köra även omgång 2...trots att det verkligen tar emot:( Men känns det som det gjort den senaste tiden vete attan om det går...Men det är vällan bara att köra tills det rasar...

Milloo ska köra med Ingrid & kanske att även snälla Birgita:) vill köra min Breeze?! Japp, på onsdag den 24/8 drar vi till Strängnäs LKK för att köra agility så det ryker under tassarna på hundarna:) Offensiv agility ska det tydligen vara, TUR att jag har hundar som kör offensivt:)

Fortsättning följer...

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0