Nu har My hämtat Blåndie

I morse blev det som vanligt en aktiveringsrunda med tjejerna. Dom måste ju få göra ngt & det här gillar dom ju skarpt:) Sedan passade jag på att sitta & njuta i SOLEN medans dom racade runt på gräsplanen....

Efter jobbet hämtade Svenerik Breeze & Trizz för färd mot landet. Sedan var det då dax för My att hämta Blåndie....
Mötte dom ute & "Blå" var hur sprallig & glad som helst att se dom, tjohoo! Väl inne så var det ett riktigt pusskalas...Hade packat hennes väska med mat, leksaker, tuggben & så den gamla väl indoftande fällen.

Sedan var det dax att lämna ifrån mig lilla hmmm Blåndie....Kändes lite konstigt men ändå himla BRA:)
HOPPAS nu bara att My gillar henne så att hon inte ångrar sig ha,ha,ha...Men jag tror inte det. Blåndie tror jag kommer passa My perfekt. Hon vill ju ha en hund med driv & arbetskapacitet & det har hon nog fått i Blåndie:)

Lycka till My med Blåndie!

Men...måndag den 25:e kommer hon ju hem igen....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja förstår att det känns lite konstigt!



Sv. Ja jag har tänkt hur länge som helst att jag ska ta ner dem, men man ser dem ju inte till slut.



Ha en trevlig helg då utan hundar!

2011-04-15 @ 21:40:31
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ja det är ju helt tomt & tyst utan hundar....

Samma här, jag är ju knappt ngt på min balkong:(

Tack det samma, men jag åker till ligan i em men först till jobbet hmmm

2011-04-16 @ 07:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0