Lite foton från Breeze när hon var på "vinst" behandling på Tös

Min DUKTIGA hund VANN ju ett presentkort på DM förra året:) Kortet berättigade till en gratis fysioterapibehandling av Ann på Tös Hundhälsa i Södertälje. GILLAR sådana vinster:)

Efter att Ann kännt & klämt & jag även fått visa upp Breeze i skritt var det då dax för vattnet...Breeze var lite undrande men som vanligt så hänger hon med utan protester.

  

  



 

Efter vattnet var det torkning sedan fick både Breeze & jag sitta på vibrationsplannat. Den började lugnt & sedan ökades takten i omgångar. Klart skönt:) Tror nog att Breeze oxå tyckte det, hon slappnade av & slickade sina blöta tassar:)


Ser ut som om hon njuter:)

TACK Ann för trevligt bemötande & jag kommer gärna tillbaka!

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0