Har varit till Tumba & visat upp Blåndie

Hade bestämt med My att vi skulle ses  på Tumba Hund & Katt så att hon skulle få träffa Blåndie. Åkte dit lite tidigare bla för att vi skulle hinna mäta henne....Ca 30-32 cm är hon vid snart 13 veckor...HOPPAS dock såklart att hon blir medium..

Blåndie kände sig som hemma & hon hittade snabbt benkartongen hmmm...Ja ja då visste jag i allafall vart hon var.

Passade oxå på att ta hem Schmackos & Dentastix till mamma & så klart lite hundgodis till mina oxå:) det blev oxå en liten aktiveringleksak, har redan en stor men den här tror jag blir perfekt till mina tjejer:)

Sedan kom då My för att kika på Blåndie. Tror att hon gjorde ett ganska bra intryck, hon är ju ingen fegis direkt, Blåndie alltså:) Nu är det bara att hålla tummarna för att My bestämmer sig för om hon vill/kan ta henne...

Blåndie klarade bilåkningen galant i dag, inget dreggel!!! Skönt:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0