En härlig lååång fredag!

Dagen började tidigt & då var vädret inte riktigt på topp:( Men sedan kom SOLEN! Så jag & ligan har varit ute nästan hela långa dagen, härligt!
Hundarna fick varsitt märgben att smaska på.....Medans jag bla planterade min Lavendel:)

I dag kunde vi äntligen äta ute på altanen, gillas! + att det var riktigt smaskigt med Påskmat....

Snälla Svenerik traskade tidigare i väg & la ett blodspår åt mig hmmm eller till Trizz alltså. Nu är det dax att gå spåret, HOPPAS att hon fixar det! På söndag är det ju dax för Anlagstestet i Strängnäs. Ja,ja det går som det går:)

När vi kommer tillbaka ska jag ta en kall av ngt slag, det känner jag mig värd. Det är ju Påsk & jag e´ledig:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Antar att det var du som kommentera på min blogg, det stod anonym!



Vi ser ofta Indra smyga runt där på baksidan och Krita brukar spana in henne :)



Ha en fortsatt trevlig påsk

2011-04-23 @ 17:36:30
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ja...såg att mitt namn suddats ut precis när jag tröck på skicka suck...

Mmmm får väl se hur det blir sedan när dom sågat ner hennes inklättringsträd:( fattar inte varför i hela friden dom måste såga ner det:(

Ha en fortsatt trevlig Påsk ni med:)

2011-04-23 @ 19:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0