Dåligt med uppdatering på bloggen

Men det händer inte speciellt mycket i Sheltieligans liv. Hela ligan har varit på landet under veckan medans jag jobbat. Har varit härligt att vara helt utan hundar.....allt har gått bra & tom Blåndie har återanpassat sig i livet med Ligan:)

Blåndie är som vanligt mer vild än tam, så mycket spring i dom skankorna...För långa ben har hon suck.

Det enda som hänt igentligen är väl att jag lånat startpistolen av Ove & Birgitta. Planen var att "kolla" Breeze men hon bryr sig inte alls, GILLAS! Å skulle då oxå passa på & testa Milloo, han gillar den inte däremot:( Men...han har blivit så mycket bättre:) Nu reagerar han men samtidigt kan man ha kontakt med honom:) Det ska nog gå att täna honom oxå så att han under året kanske kan gå ett öppenklass spår i viltspår...
Trizz & Blåndie bryr sig inte ett dyfft om pistolen:)

Annars så har Ligan mest gått in & ut spm dom velat....Ett ganska Ok liv, för ute på tomten finns det både fräscha & mindre fräscha märgben. Av ngn anledning lockar dom allra äckligaste mest:( Helt OK så länge dom inte bärs in...

Nu ska jag anmäla mig & Trizz till några agilitytävlingar:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0