Lugn helg på landet med hela ligan

Var ute på landet i lillstugan i helgen. Men jag gjorde ingenting med hundarna, dom fick bara vara & gå in & ut som dom ville på tomten. Vi var bara ner till brevlådan på lördag morgon & hämtade tidningen. Sedan satt jag ute i den ljuvliga härliga nästan höstmorgonen & läste tidningen. Alldeles lugnt & tyst var det...Så avslappnande.

Däremot så klippte jag klorna på hela ligan. Då såg jag att jag måste skrapa tänderna på bla Trizz.....Usch hon såg inte fin ut i munnen:( Som vanligt så får jag dåligt samvete för att jag inte borstar deras tänder....

Söndag kväll var det då dax att åter bege sig mot Tokstan tillsammans med Breeze & Trizz. Milloo fick stanna kvar, han & Svenerik ska ju gå viltspår i veckan.

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0