God Jul & med hopp om att Ni All haft en härlig julafton!

Min Julafton började med en myspysig promis med hela hela Sheltieligan:) Så mysigt, verkligen ro för själen måste jag säga......Så KUL att även Sindie kunde hänga på & ja promis takten gick helt i både Sindie & Breeze takt. Milloo & Trizz racade på som vanligt, tjohoo liksom.

I går kväll/natt så levde nog valparna om för då suckade & stönade Breeze en hel del...bådar ju gott...Efter ett tag så lugnade dom ner sig & hon var sedan lugn hela natten.

Jo mitt i allt det mysiga så HÅLLER vi ALLA tummar för Krille, den blivande fadern som ligger inne på djursjukhus:( Hoppas att han snart är pigg, frisk & HEMMA!!!

Resten av dagen har varit BRA, mycket god mat & dryck:) Självklart fick även hundarna gottit...Å några klappar har dom oxå fått.


Hundarnas ena julklappar & Anders, julklappsutdelare


Trizz



Tydligen har även jag oxå varit snäll för jag har oxå fått julklappar, så trevligt!


Mina julklappar:)

Alla är samlade & det händer inte allt för ofta....Nu ska vi ta en sen skinkmacka...

Hoppas att Ni alla haft en bra dag!

Njut av era hundar & nära & kära!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja det hoppas jag med! Men jag hörde första smällarna här om dagen, så det har faktiskt varit lite bättre i år!

2010-12-27 @ 21:20:46
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hoppas verkligen det fortsätter att vara lugnt..Men jag vågar inte chansa med Milloo, tyvärr.

2010-12-28 @ 12:06:51
Postat av: Tessan & Soya

God fortsättning och gott nytt år! önskar Tessan m flock på Kennel Prius

2010-12-28 @ 16:16:53
URL: http://www.kennelprius.se
Postat av: Carina

Nej det förstår jag, men vi har ju inget annat att välja på.

2010-12-28 @ 18:16:51
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Detsamma Tessan:)



TUR att jag kan ha honom på landet...

2010-12-28 @ 21:33:41
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0