Nytt foder till sheltieligan

Tyvärr så var jag ju tvungen att byta foder på Sindie eftersom att hon fick klåda av Eukanuba, Joint. Antog att det var fodret trots att hon ätit det med jättefint resultat sedan våren 2009. Men nu i sommar har hon ju haft en rackarns klåda & huden har varit irriterad:( Så då beslutade jag mig så klart för att hon genast skulle byta foder....Hon har nu ätit Doggy(det var det enda jag snabbt kunde få tag i) i ca 2 veckor. Å redan har klådan blivit bättre....Men så i går fredag kom jag äntligen i väg till Tumba. Tyvärr kom jag dit så sent & hade osm vanligt tidspress suck...Å till råga på allt så var Sindies "gamla" foder slut:( Lone Star alltså. Så det var bara att tänka om, för jag skulle ju hemst gärna vilja ha ett foder som hela ligan kan & vill äta. Vet att det rent praktiskt är omöjligt:) Men efter en del funderande & prat med Lena så blev det Precept. Ett foder jag aldrig provat förr, men enligt Lena så var det väl värt att prova. Så det blev en 12 kg säck. Nu i kväll ska både Breeze & Trizz få lite av det i fodret.


HOPPAS verkligen att dom äter det!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0