Första fästingen plockad:((

Inte fick jag njuta lång stund på "mina" valpars födelsedag innan jag snabbt kom ner på jorden igen...För nu har jag plockat årets första jäkla FÄSTING:((( Å den kröp på Trizz.....

Fästingtyper (JPG, 30 KB)Fasting.nu
Läs gärna mer om fästingar på: www.fasting.nu

Vet att andra redan plockat & självklart har jag bara väntat på att dom jä.la djuren ska dyka upp & som sagt nu har dom dykt upp. Nu måste jag bara fundera ut vilken typ av anti fästing medel jag ska använda suck...Antar att dom efter denna vinter kommer att invadera oss usch & fy jag verkligen avskyr dessa kryp!!!
Nu blir det till att sanera sängen, tvätta allt där i inkl kuddar & täcken & så stänga för så att ingen hund kommer in i sovrummet.
Usch för att ha fästing fobi, det är inge kul....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja jag längtar tills jag kan träna ute, det är ju så trångt inne, men träna måste man ju. Så vi gör det vi kan.

Och grattis Triss på två årsdagen!

Ha det bra

2010-04-06 @ 09:38:57
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Det är perfekt att träna inne, men så mkt trevligare på gräs:))

Trizz Tackar....

Ha det gott!

2010-04-06 @ 09:47:33
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Gunnarfreya

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-08-24 @ 20:05:09
URL: http://gunnarfreya.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0