Milloo´s resultat i Södertälje 12/9

Läs & njut igen...Har man världens BÄSTA Milloo eller? Han är ju bara BÄST!!

Å så GRATTIS till Ullis som med Chanel knep en pinne! Vilken tur att jag tjatade på dig att komma:)
Å ska man ha en sheltie eller kanske flera:)



Birgitta & Milloo
Foto & Copyright Arnold Wretlund


Officiell agility 12 september 2009
Datum: 12/9-2009 Plats: Södertälje BK
Tävlingsledare: Linda Borneland Domare: Sven Åfeldt

Resultatlista för: Agilityklass 1 / Medium
Antal starter: 25 varav 12 diskade Banlängd: Saknas Idealtid: 48 sek
Plc
Snr
Förare / Hund Namn / Ras
Tid
Fel
1
34
Blomkvist Birgitta
Milloo

Honeybrook Press Realese
Shetland sheepdog

33,50
0,00
2
22
Hermansson Annelie
Gizmo

Sumburgh Head's Gizmo
Shetland Sheepdog

35,53
0,00
3
24
Frödén Ulrika
Chanel

Vaxmyra Omega
Shetland Sheepdog

38,13
0,00
 Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack Marie! Det var tur att du tjatade, så bra trodde jag aldrig det skulle gå, nu blir jag sugen på att fortsätta!



Grattis själv, Milloo gjorde ett kanonlopp!



Ses nästa lördag.



Kram Ullis

2009-09-15 @ 21:07:24
Postat av: Marie G

Hmm jag har hela tiden sagt att ni är DUKTIGA:) Hoppas verkligen att du börjar tävla nu!!!

Tack, Milloo är duktig när han vill....

Kram från Marie

2009-09-16 @ 09:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0