Boktips

Eftersom att jag numer är så dålig på att komma ihåg att ta med mig kameran:( & fota bla hundarna, för att sedan sätta ut dom här. Så passade jag på att fota 2 riktigt bra agilityböcker:)

Den till vänster har Veronica Bache skrivit & heter AGILITY Träna & tävla med din hund.
En bok som innehåller det mesta när man ska börja eller precis har kommit in i agilityns underbara värld! Lättförståelig, bildserier som gör att den som läser förstår. Lagom långa kapitel. Ja en bok som jag helt klart rekommenderar! Även till dom som kanske är inne på hund nr 2, 3 eller 4:) Alltid kan man få ett tips eller två....
Självklart blir man ju även lite sugen på att träna för Veronica......

Boken till höger har Anita Axelsson skrivit & den heter AGILITY klass 1. Även denna bok har ett stort & brett innehåll. Tydlig & lätt att träna i olika steg. Till boken finns även ett arbetshäfte. Jag har haft förmånen att få träna en hel del för Anita både i agility & lydnad:) Hon är en riktig inspirations instruktör ngt som passar mig bra! Anita har nu precis kommit ut med en ny bok som jag tyvärr ännu inte köpt.....

Njut av era hundar!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0