Blandade bilder....

Har "tränat" på att fota med min NYA kamera....Har INTE riktigt lärt mig den ännu men det kommer NOG!?!?!


Det fina fatet jag fick av familjen Cash

  
Tulpaner som jag älskar, fick jag av "Malla" & Uffe


Några av Sindies priser

  
Sindie


Breeze & Sindie

Dessa är gjorda av Madde på "ToMaRos"


Breeze


Min första egna hund Apollo


Min första sheltie Jeffi




Sindie & Breeze
Foto Göran Johansson


Sindie & Jeffi i Grövelsjön


Jeffi, Sindie & Apollo


Sindie, Milloo, Trizz & Breeze


Jeffi, Anders & Sindie


Läcker liten bok med citat

Min Ängelvägg:

  
Apollo                                   Jeffi

Mina nuvarande hundar:

   
Trötta hundar?!?!

  
Lillebror                               Svenerik

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå, vad lika du och F är!!!!

2009-01-21 @ 20:59:17
Postat av: Anna

Nämen..mitt namn "föll bort"??

Det var ialla fall jag som skrev ovanstående kommentar :)

2009-01-21 @ 21:01:49
URL: http://galhon.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ha,ha,ha tycker du det???? Ja det är fler som säger det smile.

2009-01-21 @ 21:59:22
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0