Promis & träning

Som vanligt denna vecka så åkte jag & hundarna till Bastmora. Väl där så fick dom springa av sig riktigt ordentligt. Tog också en sväng i Viltsvinsskogen, & se inte heller i dag stötte vi på några djur!!! När vi kom tillbaka så stoppade jag in killarna i bilen & sedan körde jag Breeze i slalom. Höger & vänster varannan gång samt olika svåra ingångar., i dag var hon lite väl laddad men efter ett tag så skärpte hon till sig & se då gick det SUPERBRA! Min stjärna!!!

Sen körde jag lite fotposition & stegförflyttningar-vänster-höger-bakåt. I dag gick höger jättebra, vänster OK men höger måste vi träna mer på. Fick till slut 2 steg bakåt & rakt & då slutade jag.

Känner mig lite laddad på att träna henne, får se hur länge det sitter i....Snart ska ju dom andra komma hem & då är man tillbaka med att ha många härliga sheltisar igen. Saknar dom faktiskt LITE!

Måste försöka att få till en mer organiserad träning för risken är annars att jag tröttnar & lägger av. Det skulle ju vara så kul med LP 2..... Tyvärr så kostar ju externa instruktörer så mycket, suck.....Men jösses vad KUL det skulle vara & få vara med på tex en veckokurs för ngn duktig lydnadsintstruktör i sommar. Drömma kan man ju......& hoppet är ju det sista som överger människan så......måste nog köpa en lott eller två.

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hallå ser att det går bra med träningen!! = )

Vi ska nog ha ett träningsläger framöver för Thomas Mohlin som inte brukar va så himla dyrt.. Hör av mig om det..

Kolla in min blogg.. ser att vår ser likadan ut = )

Kramar

Postat av: Marie G

Hejsan, bra & bra men JAG TRÄNAR smile...Alltid ett framsteg hmmm. Hör av dig ang Thomas jag vill gärna hänga på! Ska kolla in din blogg =)

Kram från Marie G

2009-02-28 @ 20:26:12
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0