Hundrastning i SNÖ!!!

Jag säger bara det: JAG ÄLSKAR ALL DENNA SNÖ!!! Superbra att träna både sig själv & hundarna i djupsnö, det är ljust (vilket JAG behöver!) & man kan åka skidor(vem behöver åka till FJÄLLEN!?!?) Inte jag, nä jag får allt hålla mig hemma men det gör inget!!!

Nu på morgonen skottade jag bort det som kommit under natten & sedan packade jag in hundarna i bilen. Åkte till Fårhagen & släppte dom. Ingen hade varit där före oss så det var så mysigt att gå runt bland all snö & njuta av glada spralliga hundar. Traskade omkring i ca 1 timme sedan in med hundarna igen & så åkte vi hem.

Väl hemma så skottade jag det sista, det är otroligt vad jobbigt det är att skotta! Men det gör inget......Det är klart att jag vill ju inte att den ska ligga till i maj, men den får gärna ligga en vecka eller två. Bara jag hinner åka lite skidor & få upp kondisen på mig & hundarna så är jag nöjd.

Njut av era hundar i SNÖN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0