Snart dax

Att börja fundera ut mål för mina hundar 2010...Men först måste jag väl kolla igenom målet för 2009. Eller jag tror att jag skiter i det för om jag minns rätt så har jag inte uppnått ngt utav dom mål jag satte upp för hundarna:(
Jo ett mål var nog att Breeze skulle upp i 3:an i agility & det LYCKADES ju i allfall i agility....

Men vem bryr sig igentligen? Huvudsaken är ju att hundarna haft ett bra & innehållsrikt 2009 & det tror jag att dom haft!

- Många långa promisar har det blivit
- Agilityträningar har det blivit
- Umgänget med varandra & sin matte:)
- Godisletning inne & ute
- Viltspår
- Uppletande
- Aktivitetsleksaker
- Utställning
- Kurser
- Mkt social träning, typ buss, tåg, stan, landet osv
- Egen tid med matte:)
- Lata stunder med ett märgben

Ja när jag nu försöker skriva ner vad som hänt dom är det ju inte speciellt mkt:( så det lutar nog åt att INTE skriva några mål inför 2010. Det får bli som det blir.......
Just nu så är jag sååå sugen på att hitta en annan hobby typ släktforskning eller att sy ett lapptäcke:) Men efter att åter ha läst det jag skrivit ovan så går det nog att kombinera.....

Nu är tvättstugan avklarad & alla fällar & hundbäddar är rena:) Känns ändå lite tomt när man inte möts av glada hundar varje gång man kommer tillbaka från tvättstugan hmmm. Ja,ja snart är dom hemma & fällarna blir åter fulla av hundår & måste tvättas. Men tills dess ska jag NJUTA av lugnet, rena mattor, rena golv, rena fällar, hundhårs fri fil, hundhårsfri säng, så skulle jag alltid vilja ha det:)

Njut av era hundar! Jag njuter av att vara hundfri:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0