Julklappsbilder...

Eftersom att hundarna fortfarande njuter av att vara på landet & jag med:) Så får det bli lite bilder på deras julklappar....Å så på Indra också....

   
Lillgranen är en riktigt favvo:)

   
Hon försöker att öppna dom små "paket" som hänger i granen....

Nu har ju hundarna varit på landet i 5 dagar & jag måste i ärlighetens namn erkänna att det fortfarande känns skönt att vara HUNDFRI!!! Kan ju delvis bero på att jag haft fullt upp dom här dagarna & att jag annars bara haft dåligt samvete om dom varit hemma...Men nu är det ju "bara" jobb i 2 dagar till sedan är jag ledig tills nästa vecka. Några dagar ledigt & med hund blir det ju:) Målet blir att försöka röra på både mig & hundarna så mkt det bara går. Glädjande nog så verkar det ju att snön ska ligga kvar lite till i alla fall, det gillar jag!!! Då ska vi åka långfärdsskidor:)

Sindies paket
 
Från mormor               Från Titizie & Zorba

 
Breeze, se ovan från vem...

Milloos paket
 

 
Trizz paket

Lite mer julklappsbilder

 

 
Prydnaderna på Adventljusstaken

Inte har jag lyckats göra egna julkort heller:) Men jag ger inte upp! Hur svårt kan det vara?!?! Har fått flera, men dom kanske har beställt sina?! Å inte kan jag sätta ut alla på bloggen heller suck....Men jag får väl njuta av dom själv:)
Nä nu är det snart dax för tvättstugan:(

TACK Gudrun för en trevlig kväll:) Håller med om att det numer sker alldeles för sällan:(
Å jag fick ett JÄTTESTORT paket:)

Njut av era hundar!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0