Ledig helg

Passade på att åka till landet för att kanske njuta av den sista värmen?! Har inte gjort ngt med hundarna, nä dom har "bara" fått gå lösa hur som helst på tomten, ganska skönt för stadshundar men även för mig...Här behöver jag inte vara orolig för att det ska komma en eller flera lösspringande mördarhundar. Ngt jag ju tyvärr måste tänka på hela tiden hemma...Jättejobbigt att hela tiden vara på G. Det känner man speciellt när man är på landet & inte behöva "ha koll", Så skönt att släppa/slippa det!!!

Ja vi har bara slappat & haft det lugnt & skönt i HETTAN! jag har varit i solen & hundarna har alltinerat. Men säg den glädje som varar!?I morgon, måndag måste jag & hundarna tillbaka till verkligheten igen.....

Men njutit av lugnet har vi gjort!!!! Bonus har sedan varit god mat & dryck!!!

Den kommande veckan innehåller bla en kanske två hundpromisar samt loppis I Bastmora på lördag. Ska försöka sälja ALLT som jag inte behöver & det är mkt kan jag lova! Mycket hundprylar tex halsband, koppel, div saker, hundbäddar mm. mm. Massor, massor är det! Kom gärna & fynda!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0