HIPP HIPP HURRA PÅ VALPARNAS 1-ÅRS DAG!!!

Ett JÄTTEGRATTIS till "mina valpar" Leffe, Trizz, Cash & Pezto på 1 års dagen!

Jösses vad året har gått fort, för 1 år sedan satt man hellycklig med 4 stycken underbara valpar att titta på.....

  
Leffe 4 dagar 
  
                     Leffe 1 år 16 kg & 51 cm

 
Trizz 4 dagar                       
 
Trizz 1 år 4,4 kg & 34,2 cm


 
Cash 4 dagar                     

     
Cash 1 år 5,5 kg & 37,5 cm


  
Pezto 4 dagar

  
                    Pezto 1 år 15 kg & 54 cm

Ja det var verkligen en upplevelse att få vara med om dessa underbara valpars födelse, ngt jag alltid velat....
Hade ju en enorm tur att få hjälp av Ingela, Glimmerns kennel & så den numera obligatoriska äggmackan från Clary. Jag är er evigt Tacksam!
Även i dag på valparnas 1 års dag blev jag bjuden på äggmacka av Clary, Ingela kunde tyvärr inte vara med hon är ju inte hemma för tillfället...


Dagen till ära var det även en dammsugare med, den delades även med hundarna så klart. Tack Clary!



Passade på att fota hundarna i det härliga vårvädret, tyvärr fixar jag inte riktigt att fota i solljus men....håll tillgodo...

     
                                                                                             Inte titta på matte...

     

   

     

     


Grattis kortet till Trizz från mormor, morfar, Anders & Sindie

Hoppas att mina valpköpare till Leffe, Cash & Pezto njuter av sina härliga hundar & att ni får göra det i många år framöver!
Ge dom ngt riktigt gott från mig & sheltieligan!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Eva i Eskilstuna

Härliga vårbilder på alla sheltisarna.

Leffe o jag säger GRATTIS i efterskott till Trizz.

2009-04-08 @ 14:37:38
Postat av: Marie G

Tackar från Trizz! Ja det är så kul att fota hundarna, tur att kameran är digital....Då är det bara att ta ngt kanske blir bra ha,ha,ha.

Ha det gott Kram från Marie & shetieligan

2009-04-09 @ 11:57:04
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0