Lördagspromenad

Att det kan vara så avkopplande att efter en arbetsdag ta med sig matsäck & alla hundar på en promenad?!?
Sedan var ju vädret på MIN sida! Dvs det var lagom varmt & SOL, jag menar kan det bli bättre? Knappast....

Gick ner & runt Ragnhildsborg & ut på Telgehus udden, precis utmed farleden. Där blev det matsäck för min del & BAD för Breeze!!! Japp hon hoppade glatt i vattnet & simmade runt efter en bit bark som låg & flöt. Gissa om jag hade med mig kameran?!? Nix, det är ju så att man blir tokig!!!
Dom andra sprang på kanten & skällde, dom gick INTE i, men efter ett tag så ähh jag går också i så då var både Breeze, Sindie & Trizz i vattnet. Inte för att dom simmade omkring men dom var i alla fall i upp till magen.  Milloo höll sig på land & var mer fokuserad på att springa efter kanten när alla båtar kom.
Sedan var det bara att bege sig hemåt. Jag tror att vi var ute i ca 2,5 timme. Sedan var hundarna trötta........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0