Birgittas BC Riff är borta....

Birgittas BC Riff fick tyvärr tas bort efter att ha blivit så illa biten att tarmen fick ett hål. På djursjukhuset kunde dom inte göra ngt för att Riff skulle få ett drägligt liv. Han blev redan som ung skadad så att han inte kunde bli den agilityhund som det var menat att han skulle bli. Men valla kunde han & spåra var han en fena på. Det bästa han visste var valpar, dom bara älskade han. Ngt jag märkte när han fick träffa mitt valpgäng, han var då en riktigt KUL lekfarbror för gänget. En perfekt hund att möta för ett gäng vilda valpar på äventyr.
I helgen skulle han & Birgitta vara med på Rallylydnadskursen.....
Han blev 10 år.

Mina hundar finna alltid för dig Birgitta!

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

FY FY FYYYY va tråkigt... :(

Träffade ju Riff den 2 nov senast och då var allt som det skulle.

Ja det är en hund som alltid kommer att finnas i mitt hjärta!! Tänker och känner med Birgitta



Jeanette

2008-11-10 @ 18:09:06
Postat av: Marie G

Håller med, det är alltid sorgligt när ngt sådant händer...//Marie G

2008-11-11 @ 13:05:29
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0