Valparna 4 veckor!

Oj,oj,oj vad tiden går fort!!! Nu är dom redan 4 veckor.....I dag har dom som vanligt fått välling & köttfärs, det smaskades på ordentligt vill jag lova. Bingo & Brio åt mest så klart....
Dagens största händelse var att få gå UT! Stoppade in dom i buren & bar ut dom på gräsmattan bakom huset. Där hade Clary, Lena & Lisa byggt upp en inhängnad. Det Tackar man för! Lite avvaktande i början men sedan så... Attans vad dom tyckte att det var kul att få springa i gräset. Bingo var först ut(som vanligt). Jag tog massor av foton & filmade också en snutt.

     
Bingo först ut               Trizz & Brio                 Bino, Brio & Trizz

     
                                        Trizz & Bingo              Sindie

     
Trizz                               Bino                            Breeze & Bingo
     
Trizz & Bingo               Bingo                           Brio & Bingo

     
Trizz & Bingo

     
Bingo & Trizz                Bino                            Bingo                             

Kommentarer
Postat av: Eva i Eskilstuna

Oj Oj Oj vad dom är gulliga. Nu ser ut som riktiga
Sheltisar.Det ska bli så roligt att träffa dom
igen. /Eva

2008-05-04 @ 17:22:47
Postat av: Eva i Eskilstuna

Hoppsan jag glömde Trizz vilket fint namn. :)/Eva

2008-05-04 @ 17:25:16
Postat av: Anna

Hej!
Tack för inlägget på min blogg härom dagen :)
Så nu har tiken (heter det väl, hihihi!)oxå fått ett namn! Ska du behålla henne? Såå gulliga nu när dom börjar bli större. Kraaam

2008-05-04 @ 17:41:10
URL: http://galhon.blogg.se
Postat av: Marie G

Hejsan Anna, Tack själv för alla inlägg ,smile. JA, jag har äntligen bestämt mig för att behålla Trizz. Nu är alla för härliga! KRAM

2008-05-04 @ 21:09:07
Postat av: Marie G

Hejsan Eva, Ja nu är dom som sagt härliga! Fast det har jag ju tyckt hela tiden,fniss....Ja Trizz är väl ett fint namn? Hon har ju 3 bröder...
Hälsningar Marie G & alla sheltisar

2008-05-04 @ 21:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0