Breeze & lite Sindie+ Trizz

Exprimenterade lite med kameran. Man kan ju inte bara ta kort på valparna, smile. Nä dom andra måste ju också få vara med. Måste ta kort på Milloo, min prins är ju inte med på några kort upptäckte jag när jag gick igenom dom, hmmm.....

Ja i morse var det då dax igen för att vakna tidigt, den här morgonen gjorde det inget skulle nämligen vara på jobbet vid 8 tiden. Jag var på jobbet 06,40....Då hade jag hunnit med att gå en promenad på 50 minuter med hundarn, skött om valpar & mig själv. Men självklart så blev man ju seg framåt fm....

I dag var grannbarnen på besök, något som är jättebra för valparna! Tyvärr så känner jag ingen med små barn, det skulle valparna behöva träna på. Nåja jag får väl fortsätta med ljudbandet, det innehåller ju BARN läten....

  



    

     

Kommentarer
Postat av: Eva i Eskilstuna

Fina foton, Breeze ben ser mumsigt ut.

2008-05-22 @ 12:56:19
Postat av: Marie G

Tackar! Ja benen var en nyhet i affären, mums sa alla minna hundar....Även valparna

2008-05-22 @ 18:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0