Mums med köttfärs!

I dag var det dax för KÖTTFÄRS! Jädrans vad dom åt & när det var slut skrek dom efter mer! Men se det fick räcka med en liten "köttbulle". Sedan slickade dom sig om munnen, smaskens. Dom är ju för härliga!!!
Det är verkligen fart på dom & låta kan dom ju också, MEN det gör inget, jag njuter ändå!
I dag har det fotas kan jag lova, tur att det är en digitalkamera så att man kan ta bort dom kort som inte blir bra.
Håll till godo,....

     
Bino                                                                     Bingo & Brio
      
                                                                             Bino
     
Bino & Bingo     
     
Milloo                             Breeze                        Breeze & Brio

Bingo & Bino

Kommentarer
Postat av: Eva i Eskilstuna

Hej Marie o alla Sheltisar
Dom är så gulliga. Jag ska försöka hålla mig borta
till mitten/slutet på v19, vi får se om det går. :)Vi har fått hem en ettårig katt "tjej"
från katthemet, så det är full rulle, men hon kommer snart kunna gå ut och då blirt det lungnare. /Eva

2008-04-29 @ 13:44:12
Postat av: Eva i Eskilstuna

Hej igen
Vilken av valparna är det som sitter med Breeze?

2008-04-29 @ 13:50:16
Postat av: Marie G

Hejsan,Vi får väl se om du kan hålla dig borta, fniss....Som sagt ring när du vill komma. Har inte tagit hem min katt Indra ännu. Hon är nämligen inte speciellt lugn...Hälsningar Marie G & sheltiegänget

2008-04-29 @ 22:55:31
Postat av: Eva i Eskilstuna

Hej
Jag har inte märkt att det var fel namn. :)
Det är tur att Leffe har sin "Gudmor".
Katten Maja välte papperskorgen med miljoner
små skräp i. Vi är vana vid våran 11-åriga gammel katt som är lugn och sansad. Men det är bra träning tills Leffe kommer. Jag hör av mig om "besökstid"/Eva

2008-04-30 @ 12:45:15
Postat av: Marie (Eskilstuna)

Vet inte om jag törs gissa men kan månde Bino vara ett "pappabarn" =)

2008-04-30 @ 14:12:26
Postat av: Marie G

Hejsan, ja det är tur att någon har koll, ha,ha,ha...Vet hur det är att ha en vild & galen katt hemma! Nu när Indra är "borta" är det SÅ LUGNT! Alla blomkrukor är hela & alla blommor lever.
Bino är otroligt lik pappa sin...
Vi syns nog snart tror jag....Trevlig helg önskar Marie G & sheltiegänget

2008-04-30 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0