Intresserad av valp från Grundsten´s

I nuläget planerar jag inga valpar 2014!!!

 

Om du är intresserad av en valp vill jag väldigt gärna att Du kommer & hälsar på både mig & mina hundar. Samt att Du är påläst om rasen Shetland Sheepdog. Självklart svarar jag på dina frågor om rasen & om mina hundar. Mina hundar & kommande valpar bor & lever med mig.

Jag säljer mina valpar till personer som främst vill aktivera sin hund på olika sätt men självklart också till personer som vill ha en ren sällskapshund. Dock säljer jag inte till någon som planerar att lämnar sin hund hemma själv hela dagarna.

När du hämtar din valp från Grundsten´s är den:
* 8 veckor
* Registrerad i SKK
* Valpkullsförsäkrad i 3 år
* Chipmärkt
* Avmaskad
* Socialt tränad (hundar/katter/halsband & koppeltränad, gått på olika underlag, träffat olika personer, 
   rullstolar, åkt bil osv)

Du får med:
* Mat
* Leksak
* Fäll från valplådan
* Info film från SKK
* Info häfte med tips & råd om valpens första tid hemma hos dig
* Support från mig dygnet runt under hundens hela liv!

Jag vill att du:
* Har hunden försäkrad
* Skickar rapporter då & då samt lite foton
* Ögonlyser hunden tidigast vid 2 års ålder
* Ger hunden ett bra, tryggt & aktivt liv

Låter detta intressant är du välkommen att kontakta mig...

Jag nås enklast via e-post: [email protected]
Tel mobil: 073 8727611
Marie Grundsten
Rafaelsgränd 14
152 50 Södertälje

Trackback
RSS 2.0