Två tjuvar i flocken...

Vet ju sedan tidigare att Breeze OM hon får chansen oftast när jag inte är hemma KAN "sno"/ta sig in i godispåsar odylikt....Men NU har jag bildbevis på att hon minsann lärt upp sin enda hemmavarande dotter också!
 
Jajamensan, satt & kollade på TV & tog en macka med räkost från en plastbytta...Den stod stängt på vardagsrumsbordet & jag satt i min fåtölj...DÅ....kliver Trizz upp PÅ bordet & drar/släpar räkostbyttan till sin fåtölj!?! Väl där så börjar hon jobbet med att ta sig IN I byttan!
 
Jag bara tittar på henne & hon TITTAR upp lite flyktigt på mig & FORTSÄTTER!?! HmmmFram med mobilen & så tog jag några bildbevis;) Ingen bra kvalite men man ser att det är tjuven Trizz på bilderna...
 
 
Hmm å inte "skäms" hon heller min lilla tjuv;)

Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0