Skitpromis...

Försöker att stå ut i den här stan sk Slöddertälje men det blir svårare & svårare....Nu på en helt vanlig kvällspromis i "mitt" ganska så lugna område kommer jag gåendes med mina två tjejer på trottoaren så kommer en idiot ("granne" som bor i ett stort flott hus precis brevid) åkandes med kompisar i bilen. Självklart måste denna idiot till nybliven körkortinnehavare visa sig på styva linan inför idiotpolarna....Fullt ös i korsningen/svängen & så IDIOTTUTA precis brevid mig & mina hundar!?!? Trizz blir lite !? smått stirrig & undrar nog vad som händer & vill bara hem...Själv så reagerar jag inte alls, som tur var!!! Efter ett tag lugnar hon ner sig, säkert mkt beroende att Breeze inte bryr sig överhuvudtaget! Härliga Breeze!!!
 
Jag blir så förbannad på dessa idioter som den här stan mestadels består av!!!

När jag passerar denna idiot till bilförares hus så får Breeze som LÖPER för fullt gå omkring på deras gräsmatta. HA! Dom har en enorm hane som säkert märker att en löptik varit där!!! När vi möts normalt så blir han stissig....
I bland så flyger jävulen i en.....

I bland så känner man sig som en gnatkärring (kan det vara åldern???) men nu när det börjar töa efter all den snö som kommit GISSA vad som kommer FRAM???? Jo alla oftast STORA SKITHÖGAR som slappa jävla hundägare INTE plockat upp efter sin hund!!! Nu har jag plockat flera stora högar precis utanför MIN port!!! Till den sista högen gick det åt 2 skitpåsar!!! FY FAN säger jag!!!

FINNS DET NGN SOM VILL HYRA UT ETT LITET HUS TILL MIG & MINA VÄLDRESSERADE HUNDAR + en katt???????Kontakta mig snarast!!! TACK...................


Hoppas att nattpinksrundan blir lugnare så att man inte ännu en gång kommer hem & är förbannad....

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja man kan inte bli annat än förbannad.. Men tyvärr så är ju inte den sista idioten född.. Förstår precis hur du känner dig.. Du ska till västerås nästa helg va? Hur tar du dig dit?

Kramar Jeanette, Femi & Sara

2009-03-14 @ 09:23:18
Postat av: Marie G

Ja men det börjar bli JOBBIGT att behöva bli förbannad jämt suck...Åker med Gudrun, ska du hänga på? Vi åker via Marie E.

Kramis från Marie G, Breeze & Trizz

2009-03-14 @ 18:52:56
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja jag åker gärna med om det går. Du kan väl kolla med Gudrun och slå mig en signal så jag vet.



Kram Jeanette, Femi och Sara

2009-03-19 @ 22:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0