Skällande hundar, grrr

Jag blir TOKIG på min lilla Trizz & på Milloo!! När vi kom hem från tävlingen så kom det en granne på gångvägen & jädrar vad hon LÅTER!!! Trizzen skall låter värre än Breeze! Himla kul när det börjar bli lite sent på kvällen, NIX det är INTE KUL! Ja när hon var i gasen får hon också i gång Milloo!?!? Stackaren som vi mötte försökte prata & hälsa på hundarna, men ABSOLUT INTE tyckte både Trizz & Milloo! Breeze gick fram & lät sig klappas......Trizz hade inget intresse av att hälsa, nä hon skulle bara skälla, då var hon nöjd hmmmm. Mille den kraken går helt upp i varv & blir nästan blockerad, ja inte vet jag vad jag ska göra?!? Som tur är så har denna granne sett & träffat mina hundar tidigare & vet att dom är TREVLIGA!?! Vilket fall som helst så är det himla PINSAMT när dom beter sig på det här  viset!!! Tur att dom är ljuvliga när dom sover!!Rackarns hundar!

  

Lena, vill du ta Trizz & lära henne av med skällandet? Jag orkar INTE med en skällande hund till....smile

  
                                               Oskyldiga Trizz.....

Njut av era hundar, jag ska njuta av mina när dom SOVER!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej Marie

jag vet precis hur det är med skällande hundar. Problemet blir ju när man som vi har flera hundar. Börjar en så drar dom igång fler. Kanske vi får bilda en klubb för skällande hundar.

Ha en bra dag.

2008-09-24 @ 07:39:40
Postat av: Lotta

Bildas det en klubb med skällande hundar blir jag gärna medlem!!!!



Jättetrevligt med prommenadsällskap, dom kastade sig ner på golvet och sov en god stund. Det gör vi om.



Kram Lotta

2008-09-24 @ 08:19:47
URL: http://www.123minsida.se/taito
Postat av: Marie G

Hejsan Ingela, mamma har en kompis som vill ta Trizz på foder men jag tror inte att jag ska vara så drastisk....Har lugnat mig lite nu smile. Tänkte skicka henne till Lena, hon får tyst på hundarna ha,ha,ha men hon har inte svarat. Vet inte varför fniss...

Tack för att du tänker på mig, du vet om vad....

Ha det gott!

2008-09-24 @ 09:47:13
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hejsan Lotta, ja herregud vad gör vi åt våra skällande hundar???Om hon bara hade Milloos röst så var det väl OK, men hon låter ju som en best!Hmmmm.

Jag hänger på fler promisar!!!

Kramis från Marie & skällande sheltieligan

2008-09-24 @ 09:49:41
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: marie i Läppe

Nu är hon stor din lilla Trizz. Kände inte igen henne på bilden

Sally har klarat anlagsprovet i eftersök!!!!!

Nu ska vi ut och tävla med våra eftersökshundar, eller hur.

Grattis till din kennel,

Marie

2008-10-09 @ 16:46:36
Postat av: Marie G

Ja hon är ju 6 månader.....

GRATTIS till godkänt anlagstest!!! KUL!!! Ja nu satsar vi! TACKAR! Kram på dig

2008-10-09 @ 22:36:21
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0