Planering & fix

Antar att hela den här dagen kommer mer eller mindre att gå åt till att plocka i hop alla saker som ska användas/vara med på träffen i morgon....Men jag tror att jag har det mesta under kontroll. Det enda(?) som jag har kvar är att köpa 2 stycken gästböcker till i morgonen en till mig & en till Lena.
Molnet på himlen är ju att det kommer att skjutas brevid klubben i morgon mellan 09.00-11.00 suck.....Men enligt vädergudarna så ska det bli BRA väder!!!! Får väl se om det är några ändringar  senare i kväll, dom är ju inte alltid tillförlitliga....
Nu ska Sindie badas & klorna ska klippas på Trizz. Om jag orkar ska Milloo badas men annars får jag borsta igenom honom.
Inga sysselsättningsproblem här inte.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0