Debuten i Mästarklass avklarad med bravur!

Norsborgs Lokala Kennelklubb 20/9 2014, dagen då Breeze & jag debuterade i Mästarklass....
 
Eftersom att Breeze löper fick vi starta allra sist...gjorde oss inget trots att det tog lite tid. Vi gick en lite längre promis & sedan tränade vi lite av dom moment som jag kände "nödvändiga" typ Snurr-Snurr inåt & backa 3 steg.
Som vanligt började hon skalla på snurrarna....Ja ja banan kändes BRA! Inget bärande av föremål dock backa 3 steg;)
 
89 poäng & delad 6:e plats av 25 stycken
Breeze gick som en DRÖM, tyvärr lite sen på Höger om halt....sedan fick vi av ngn anledning Felö på Backa 3 steg...vet inte vad som gick fel men kanske at det blev så eftersom att Breeze backade för snett eller att jag inte gick 3 steg?! Jaja är så jäkla NÖJD över min Rallylydnadsstjärna!!! Debut & allt:)
 
Nästan fel fri på debuten i Mästarklass Oj Oj Oj!!! SUPERNÖJD!!!
Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0