Viltspårsträning för Sheltieligan

I dag stod VILTSPÅRS träning på agendan, KUL då det är alldeles för länge sedan sist....TUR att man har hundvänner som är på så att det blir av;) I kväll var det Carin som ville träna & ja då är det bara att köra!!!
 
Vi la ganska "lätta" hmm nåja det var ganska svårt igentligen då det är snustorrt i backen, ganska öppet + att det blåste...Men våra HUNDAR var KANONDUKTIGA & fixade sina respektive spår rackarns BRA!!!
 
Både Milloo & Breeze bär hem sina klövar hela vägen till bilen GILLAS! Trizz älskar att spåra klöven men att bära tillbaka den?! Nix jag får ta tillbaka den själv... Nåja hon var ju duktig så självklart bär jag tillbaka den;)
 
Även Carins hundar var riktigt duktiga, KUL!
Ja så nu har vi bestämt att vi SKA hålla igång viltspårsträningen:) Alltid så mycket roligare när man har sällskap:)
 
Tyvärr inga bilder från träningen....men jag är såå NÖJD med Sheltieligan i dag:) Hade tänkt att även Milli skulle få testa på...men hon haltar till & från & då ville jag inte att hon skulle ut i skogen...Trist:(
 
TACK Carin för igångsättningen & sällskapet:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0