Sheltieligan visade upp sig för blivande sheltieägare

I söndags 26/1 tillbringade jag & hela Sheltieligan dagen på Tumba Hund & Katt:)
Det skulle komma en Familj som var intresserade av att skaffa en Sheltie..Å då ville dom träffa några & jag sa att självklart får dom träffa min Liga;) Vet ju att Milloo inte är sååå föryjust i barn men dom här var lite äldre & det gick fin fint:) Hela Sheltieligan skötte sig exemplariskt & visade verkligen upp hur trevlig rasen är!!!
 
Mitt ialltihopa kom det in en ungtik på 10 månader som var mer vild än tam...Å där är Milloo kanoners hmmm Japp han TALADE tydligt om för henne att hon var "pest" & skulle åthutas...Mmm han är duktig min Mille att fostra ungdomar;)
 
Bild från Tumba Hund & Katt
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0