Agilitytävling för Linda & Trizz 8/2

Agilitytävlingen gick av stapeln på Stockholms Hundarena så det var inte så långt för dom att åka.
Trizz var anmäld till 2x Agilityklas 2 samt 1 hoppklass 1. Tyvärr så startade Agilityklassen på morgonen, Trizz hämtades kl: 08.15 & hoppklass 1 beräknades starta ca 18.30! Vilket såklart gjorde att Linda strök Trizz från hoppklassen:(
 
Rapport från:
Agilityklass 2 lopp 1: Trizz gick in fel i slalomen vilket gav 5 fel.
Agilityklass 2 lopp 2: 0 fel placering 4/31 & PINNE!!! UPPFLYTTAD till KLASS 3!!! Tjohoooooo!!! 
 
Linda fixade alltså 3 pinnar med Trizz på 3 tävlingar!!! Gilla den!!!
 
Grundsten´s Bästa Trizz "Trizz"
 
Ett JÄTTETACK till Linda Borneland för att du vill köra min Agilitystjärna & att du gör det så rackarns BRA!
Är sååå GLAD att ha hittat den Bästa till den Bästa:)
Hoppas att vinet smakade bra;)
 
Trizz ska firas med kyckling precis som jag lovat henne & vi dricker lite vitt till den smarriga fiskgratängen:)
 
Ja nu är det "BARA" att jobba upp Trizz till Hopp 2:an,"bara" 1 pinne kvar i hopp 1:an;) Bara & bara den där sista pinnen brukar ju vara svår att ta...
Vet inte riktigt hur Linda planerat den närmsta framtiden men jag vet att hon ska gå kurs med Trizz för Veronica Bache:) Å jag planerar helt klart att TITTA på & filma det hela:) Vilken kombo!!! Linda kör Trizz för Veonica:) GILLA den!!! Oj oj oj kan inte blir mer än KANONERS!!!
 
Njut av era hundar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0