Hundmässan hela dagen i morgon 14/12

I morgon Söndag 14/12 blir det åter en heldag på Hund 2014, Älvsjömässan med Birgitta, Kristina & Ingela:)
Ska bara glida omkring & bla kolla på Rallylydnaden...som ju jag & Breeze skulle varit med på OM hon inte skadat sig:(
Tror nog det suger liiite i tävlingstarmen i morgon...Ja ja förhoppningsvis är vi tillbaka på banan senare i vår:)
 
OM jag hade haft "lust" så kunde jag ju satsat på både Milloo & Trizz i Avancerad...Men eftersom att inspirationen försvann när Breeze skadade sig så blev det inte heller ngt med dom:(
 
Men JAG ska TITTA på alla duktiga i Mästarklass! Kanske KANSKE jag blir lite taggad att sätta igång Rallyträningen med dom igen, vem vet?!
 
Sedan hoppas jag träffa bekanta & bara gå runt...Kanske jag hittar ngt som sheltieligan "bara måste ha";)
 
HOPPAS ni haft en BRA Luciadag:)
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0