Södertälje BK´s första officiella rallytävling!

Var funktionär på Södertälje BKs första officiella Rallytävling, Nybörjare. Ganska skönt att BARA vara funktionär & inte tävla...Jo tjena säger en tävlingsmänniska ha ha...
 
Jag fick frågan om jag i stället för löpare ville vara Inropare & visst jag funkar nog bättre som inropare än Hallå! Löpare;)Som inropare hade jag ju min stol att ta till under lite lugnare stunder.
 
HOPPAS att dom tävlande tyckte det flöt på med mig som inropare;)
 
Kika på dom urläckra Priserna VINNARNA fick!!! Absolut som snyggaste Rallypriserna:)
 
 
 
 
En STOR Eloge till Ann som drog ett enormt lass för att ro denna tävling i hamn!!!
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0