Dag 3 & 4 efter operationen

Hade ju som vanligt på onsdagar lånat bilen så jag drog till klubben & GICK Bosserundan bara med Trizz:) Så skönt men visst kändes det konstigt att lämna både Breeze & Milloo i varsin bur i bilen:( Än konstigare tyckte nog Trizz det var...Hon stannade & väntade på att dom skulle komma...Hon fattande inte att det bara var hon som skulle gå med matte;) Fick ropa på henne flera gånger då hon bara stannade & tittade bakåt & så på mig & så bakåt igen...
Tror hon var lika glad att vara tillbaka vid bilen efter rundan som hon var att äntligen få springa;)
Tog sedan ut Breeze & Milloo på en lite kortare runda...
 
Breeze fick med/på sig en collegetröja som satt över såret på bogen...Ville hitta ngt som var mer lagom i storlek så jag drog till Loppisen för att leta några tjejiga tröjor;)
Hittade både en rosa Tshirt, en Vinröd långarmad & så en myskofta med dragkedja för en bilig peng;) Så väl hemma blev det dax att prova, började med den rosa & den satt bra, kul! Så nu har Breeze den på sig när jag inte har koll....
Ska prova dom andra oxå....
 
Eftersom att jag tycker så himla synd om Mille som måste ha tratt när jag inte är nära så funderade både jag & Svenerik på en lösning....Så jag ringde Gudrun för att höra om hon hade ngt i sina gömmor som skulle kunna passa Mille, täcke eller ngt. Åkte dit igentligen i första hand för att se om ngt passade Breeze men så kom vi på att det kanske skulle funka även för Mille?! Fick med mig några hem som sedan tyvärr visade sig vara för korta för Mille:( Ja ja försökte i alla fall;)
 
TACK Gudrun för hjälpen!
 
Svenerik tyckte att jag skulle testa med en Tshirt även till Mille men i ngt större storlek...Funderade & funderade hur jag skulle lösa det...För självklart hade jag INTE en tanke på ngn tröja till honom på loppisen:( Nä dom tankarna kom efterår suck...
Kom då på att jag ju fick en reklam tshirt på mässan förra helgen kanske den skulle passa?
Visst gjorde den nästan det ha ha...Ngt stor men jag habrovinklade till det så att den satt ganska bra. Frågan är bara OM han har den kvar på sig när jag kommer hem?!?! HOPPAS det för då slipper han tratten!!!
 
Snälla Svenerik tog på sig att efter jobbet åka hem till mig & vara hundvakt:) Kändes himla BRA att veta att han hade koll på dom & att Mille då slapp tratten. Då kunde jag vara lugn på jobbet.
 
Ännu ett STORT TACK till Svenerik för hjälpen med mina hundar!!!
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0