BPH med Trizz avklarat med "bravur" på Nykvarns Lokala kennelklubb

Det här inlägget är GAMMALT...men här kommer det:
 
Tiden bara rusar på men...jag har gjort BPH med Trizz på Nykvarns Lokala kennelklubb.
 
Läste på lite kvällen innan & då kändes det lite skakigt måste jag erkänna...Funderade ett tag på att byta hund & ta Breeze i stället ha ha...Det var några "gulp" moment men men det var bara att gilla läget...Var dock VÄLDIGT spänd på OM Trizz skulle reagera så som jag tänkt mig eller OM hon skulle reagera överhuvudtaget?!
 
Tyvärr hade jag ingen med mig som kunde filma eller fota:(
 
Åkte ut i så pass god tid att jag skulle hinna se sista ekipaget före lunch ( jag & Trizz var ju första ekipage efter lunch) Det var nog tur att jag han kika på ett ekipage, men det kanske trots allt gjorde mig än mer skakig "leeer".
Ähhh självklart skulle Trizz fixa BPHt!!! Trodde inte att hon skulle behöva bryta ngt moment;) Dock trodde jag IINTE att hon med GLÄDJE skulle gå i väg med testledaren...
Nåja nedan ser ni "poängen"
 
 
 
Njut av era hundar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0