Andra natten & dagen efter operationerna

Andra natten blev något lugnare både för mig & Milloo:) Kanske mer för honom än mig då jag försökte ha koll så att han skulle slippa tratten. Å eftersom jag har lite problem med att sova just nu så passade det ju bra...att han fick vara utan medans jag låg & läste.
 
På morgonen dag två så gick Mille fin fin ut:) Så GLAD för det!!!! Han gick på alla fyra nästan hela "rundan" & han kunde tom en kort stund lyfta det friska benet & pinka, tjohooo!!!!
Såg även på honom att han var så mycket piggare, KUL!!! Kändes genast att nu går det framåt:) Krister så dock att det kommer gå upp & ner men jag är bara såååå GLAD när det går upp:)
 
Njut av era hundar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0