Ny bok av Åsa Ahlbom, "Vardagsuppfostran med känsla & respekt"

"Hittade" Åsa Ahlboms senaste bok i hyllan "Vardagsuppfostran med känsla & respekt"
En STOR fördel att jobba bredvid Stadsbiblioteket;) Boken hade precis kommit upp på ny hyllan när jag roffade åt mig den....
Den finns bla att beställa från Åsa´s hemsida: www.ahlbom.net men även från Adlibris (billigast)
Åsas hund & Ord
Boken är på 351 sidor
ISBN: 978-91-633-2055-2
 
 
Vardagsuppfostran med känsla och respekt
Foto: www.adlibris.com
 
Ska börja med att bara bläddra igenom den....Antar att jag blir valpsugen när man läser om dom olika träningsmetoderna...men å andra sidan tror jag när jag kollat lite hastigt att den innehåller problemlösningar...Å DET har man vällan inte med sin valp;) ....unghund kanske. Visst tiden går fort & MÅNGA har problem & det kanske den här boken kan hjälpa till med att lösa. Hoppas det.
Återkommer med några rader om vad jag tyckte om boken när jag kikat lite mer i den.
 
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0